dijous, 24 de gener del 2013

NEEEEENS!!!



Avui els meus fills m'han inspirat.
Bé, de fet els inspirats van ser ells...


Aquest migdia recollia per a tornar a la feina i m'he topat amb això.
No sé ni quan ni com ha estat, però pensant una miqueta de res crec que ja sé com.

El cap de setmana el nen va agafar una caixeta de colors i la va portar al menjador. Durant una estona (estranya estona) va estar ben tranquil·let, però jo pensava que estava jugant amb els cotxes. La nena també voltava per allà, però no sé perquè crec que ha estat el gran. Jo, agraïda perquè em deixessin una estona, no em vaig preocupar. Només el vaig renyar perquè la caixeta de colors estava tota tirada pel terra del menjador, just davant del "graffiti", ara me'n adono... i el renyava perquè no entenia per a què havia agafat els colors si no els havia fet servir... Nooo! No poc!
I avui, precisament avui, quan ja fa uns quants dies d'això, ho he descobert.
Ara tenim el dubte de si deixar l'obra d'art decorant la pared decorativa del menjador o ho esborrem.

El cas és que ho deuen trobar divertit, una superfície nova per a pintar. Però justament fa unes setmanes els hi vaig pegar una pissarra blanca a la nevera per a què s'entretinguessin. Al vespre, mentre fem el sopar ens poden fer companyia i tot i que estan una mica pel mig desenvolupen la seva vessant artística i imaginativa si em pinten la nevera. Aquí no m'importa. I també endevinareu el cas que li fan a la proposta... És més divertit agafar els retolador, deixar-los sense punta pintant a lo bèstia i perdre els taps!
Però ells són nens i fan la seva feina.
Ah! però aquesta paret no és l'única víctima. Ja fa molt temps, abans inclús de què neixés la nena, vam comprar una taula, cadires i tamburets de l'Ikea. Sabeu quant temps va durar la taula verda? Penseu en alguna cosa ràpida, penseu... Doncs, això.


Taula Mammut. Font web de Ikea

Apa, observarem una mica més l'obra d'art i el cap de setmana ja agafarem un drapet i farem altres feines menys artístiques.

AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada