dimarts, 22 de gener del 2013

AVUI HE VIST UN "FAMÓS"

O això crec...
Anava caminant, cap a casa, després de sortir de la feina, encongida pel fred i he vist una cara que em sonava una mica. De seguida l'he reconegut i m'ha fet vergonya quedar-me'l mirant, però estic segura de què era un ex-jugador del Barça. Mentre anava cap a casa anava pensant amb el nom, no em sortia... Julio Alberto?
En arribar a casa li he explicat al meu company i m'ha dit que el Julio Alberto era aquell que va conèixer la droga... (no m'ho ha dit així, però jo ho reprodueixo així.) I jo li contesto "ah! no, no... el que jo dic es diu Julio No sé Què o potser Alberto no sé què... ai no sé! mira-ho a l'ordinador" i li he dit que busqués "ex-jugador Barça concursante Mira quien Baila"
foto extreta d'internet
JULIO SALINAS
AAAAAAAAH sí sí, aquest.

El que no sé és que feia per Lleida... He estat mirant una mica per internet i no li he trobat cap lligam amb la Terra Ferma... I m'ha vingut un flash! I si no era el Julio Salinas. És que ara que miro fotos trobo que s'assembla a, a... ai! té una retirada... i si era el Carlos?
Si no ho és, el Carlos, ja li he trobat doble oficial. Una de les meves virtuts és trobar semblances a la gent amb els famosos. És molt divertit.
L'altre dia ens vam creuar amb el de "cazadores de mitos". De fet, ja n'hem vist dos per Lleida que s'assemblen al de "Cazadores de mitos".(http://www.discoverymax.es/programs/80)

foto extreta d'internet

I el cas és que és fàcil creuar-se amb un famós si vius a Hollywood (suposo), a Manhattan, Nova York, si te'n vas a París quan fan la setmana de la moda o ... no cal anar tan lluny:
Alguna de les vegades que he estat a Barcelona m'he n'he creuat amb algun (amb Delafé y las Flores azules, ella caminant i ell amb bici, com al vídeo clip), amb el Joel Joan i segurament amb algú més... Però si vius a Lleida, doncs, no. No m'he aixecat aquest matí pensant precisament amb això. I sí, segurament és lo més emocionant que m'ha passat avui. No vull semblar provinciana, pagesota, digueu el que vulgueu, però  el fet d'anar repassant números no és precisament emocionant.




AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada