divendres, 1 de febrer del 2013

DIVENDRES MUSICALS I ANIMATS

A la meva filla li encanta cantar. Ens ha sortit cantarina. Tot i que penso que és bastant normal en una nena de gairebé dos anys, a mi el que m'encanta és que li encanti cantar. A mi m'encanta la música. Jo no canto bé. Per això em fa molta gràcia quan en sortir de la banyera i topem amb la làmina que tenim penjada dels Beatles (la del Sgt. Pepper's), diu: "Mira els Bítez. Canta mamà". I jo no sé ben bé que cantar-li.
Foto extreta d'internet

Un dia vaig pensar que havia d'adoctrinar millor a la meva filla en quan a cultura musical... De fet, gairebé només escoltem cançons populars catalanes, però ella no li fa cap lleig a qualsevol música que li vulgui posar. Per a què li cridés l'atenció vaig buscar al Youtube la cançó de Yellow Submarine perquè sabia que la trobaria amb dibuixos animats. La veritat, una mica sí que li va cridar l'atenció, però jo esperava més emoció...
Deixant de banda temes més controvertits, com el saber si realment la composició de la cançó té realment a veure alguna cosa amb les drogues... mal no us farà escoltar i veure el vídeo.




AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada