dijous, 7 de febrer del 2013

PREPARANT EL CARNESTOLTES

A la nena li han regalats uns accessoris de fada. Així ja tenim excusa per a disfressar-nos, per casa i ja mateix, per carnestoltes. Quina il·lusió que em farà veure a la nena tan i tan guapa. Per a complementar la disfressa ;) he preparat una faldilla de tutú.
Em vaig posar a buscar per internet. Segur que havia d'haver una manera fàcil de disfressar a l'Ada, a part de les ales, vareta i corona que portarà. I així va ser. Vaig trobar això (bloc de la Chica Perika):

I això:


Jo m'he decantat per aquesta segona opció. Potser ha quedat una mica xurro... No sé, però tant dóna... Si és carnestoltes!!!

Vaig agafar una cinta que ja tenia, molt de fada, ella, ja que és blanca però transparent, no sé si m'explico... i presa de les ganes de fer la faldilla ja, però sense tul per casa vaig recordar que tenia un fulard que havíem començat a pintar amb els nens, però que no va quedar bé. Allà el tenia guardat per si algun dia aconseguia arreglar-lo. Era com de gasa, blanc, vaig agafar i el vaig tallar més o menys com diu el tutorial. No m'he dedicat a fer vores ni res. No tinc temps. Ha quedat vaporós i amb filets, això sí... Com no tenia prou tela per a cobrir tota la faldilla, vaig comprar tul gris, que així fa conjunt amb els complements que ja tenim. He hagut d'esperar uns quants dies fins que no ha arribat la tela a la botiga. A més, va arribar i es va esgotar ràpidament, degut a les dates en què estem.

Aquest és el resultat. Val a dir, que amb la perxa de la nena, que no la de la foto, la cosa millorarà. Com sempre, perdoneu les fotos.


I si busqueu idees de barret...

aquesta de l'Elisabetsalie

i aquesta de la Míriam de Somnis Creatius i que m'encanta

Tant en el bloc de l'Elisabetsalie, com en de la Míriam, com a la pàgina de la Chica Perika, trobareu més idees per a preparar el carnestoltes, que arriba de forma imminent!!! Sí, perquè ja toca donar la benvinguda al Rei Carnestoltes (a l'escola per a fer-ho com cal ens demanen un fulard........ que encara no tinc preparat..........toma rodolí!!! Però sí que tinc pensat deixar-li un mocador de quan feia dansa del ventre, vermell, per a què la nena doni la nota)

I dissabte, a Lleida, gran rua de carnaval, surten des dels Camps Elisis, totes les carrosses i comparses. A veure si el temps acompanyarà... Així, cap a les 17,45h estigueu preparats per a sentir el pregó del Pau Pi i a les 18h admirar la desfilada.
Diumenge al matí, a la plaça Sant Joan també hi ha animació infantil. A les 11,30h.




AQUÍ HO DEIXO DIT

2 comentaris:

  1. Ei, doncs no tinguis cap complexe, crec que t'ha quedat molt bé la faldilleta i estic segura que no només se la posarà pel carnestoltes. Fins aviat!

    ResponElimina
  2. Gràcies, Elisabetsalie! Al final va ser una mica "engorro" perque no sé si és q. se li anava desfent el llaç o realment era massa llarga, però en moviment gairebé es trepitjava la faldilla. Però la va portar els dos dies ;)

    ResponElimina