divendres, 22 de febrer del 2013

DIVENDRES MUSICALS I CATALANS

Ahir us parlava dels Brighton 64, però no us penseu que no haurà Divendres Musicals.
Em vaig posar a escoltar el nou disc a través d'Spotify. No vaig acabar, però quina va ser la meva sorpresa quan vaig trobar una cançó en català i que a més em va agradar molt.

I això em va fer pensar que és que jo no sóc una asidua consumidora de música en català, però va haver una època en la que Sopa de Cabra sonava a totes hores. N'estava enamorada. No va ser ben bé en els principis dels Sopa que els vaig seguir. Va ser més endavant, a partir del 1993, més o menys. Recordo que els primers anys d'universitat els escoltava a totes hores. El disc "La nit dels anys" sonava i sonava. Tota una simfonia. Aquesta és una de les cançons del disc:



Tot un poeta, el Gerard Quintana.

AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada