dilluns, 12 de novembre del 2012

Encara així

Serveixi això de presentació, encara...
No he donat publicitat al bloc.
De moment, com veieu, tinc una plantilla ben senzilla... Ja trobaré temps per a "currar-me-la" una miqueta més.
Aaaaaaaai el temps! Com m'agrada perdre'l, com m'agrada tenir-lo per fer coses. Com m'agrada passar-lo amb les persones que estimo! Ells ja saben qui són, tot i que n'hi ha dos que de moment no saben llegir.

Però mireu, ara tenia una miqueta de temps i he volgut parar a escriure al bloc. Mireu, és que em crida l'atenció... Això va a temporades. Ara em dóna per un bloc, ara em dóna pel facebook, ara em dóna per escriure contes, ara em dóna per fer pastissos... Aquestes són les meves venades. Qui em coneixen bé, ja saben de què va. Qui no em coneix tant, doncs, alguna cosa li sonarà del que explico. I qui no em coneixeu, si voleu passar per aquí de tant en tant, anireu sabent de què us parlo.

AQUÍ HO DEIXO DIT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada