divendres, 3 de gener del 2014

DIVENDRES MUSICALS I PRIMERS

Primers de l'any! Feliç Any!!! (Espero)

I parlant de primers... de primeres vegades...
El primer cop que vaig escoltar als Dire Straits els vaig confondre amb el Bruce Springsteen. Sí, sempre ho recordaré. Va ser a casa de ma cosina, qui, considero, tenia una gran cultura musical. Allà vaig conèixer una mica de la música de Lou Reed, David Bowie, Tina Turner, Bruce Springsteen, Dire Straits, però també Els Toreros Muertos, Loquillo, Los Rebeldes, Gabinete Caligari. Era la dècada dels 80, es nota, no? Doncs, deia, jo convençuda que el que sonava a aquell radiocassette de doble pletina era el Bruce Springsteen. I encara ara, escoltant això i si tanco els ulls, m'ho puc imaginar. Encara que la gent em prengui per boja :-P





AQUÍ HO DEIXO DIT





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada