divendres, 31 de gener del 2014

DIVENDRES MUSICALS I CANTARINS

Per a cantarina, la nena... que va i l'altre dia la sento canturrejar això:




I jo amb aquesta cara:




I li vaig preguntar, què d'on havia tret aquesta cançó i em va dir que de la Maite (la professora de l'altra classe, que deu tenir uns gustos musicals una mica dubtosos, ja que un altre dia també la vaig pillar cantant "La booooooooomba" del King África i li havia ensenyat també la Maite...)

I després em va venir al cap la paròdia i el ressò que va tenir la cançó "setantera", però dins un vídeo més actual (bé actual, que a lo tonto deu tenir quatre o cinc anys això):




No descarto posar-li el vídeo a la nena i que vegi d'on ha sortit la cançó de Paco, Paco, Paco... A veure quina imatge se li queda a la nena de la Beyoncé. Una que no tindrà res a veure...
A mi personalment, m'agrada més com queda la Beyoncé amb la cançó de l'Encarnita Polo.





Ehem... Si algú ha aconseguit veure el vídeo del mig... a què se li ha enganxat la cançó?? Bon "Finde"

AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada