dilluns, 25 de març del 2013

AMB EDUCACIÓ, SI US PLAU, QUE ESTEM MOLT CREMATS

Indignada em tenen alguns clients.
És que a part de què alguns clients no ens paguen, a sobre, ens donen més feina del compte.
A mi em paguen el mateix si els hi faig cas com si no, per tant, la meva obligació es donar servei, però indignada em tenen.

L'altre dia un client que té el morro de no pagar-nos i a sobre ni s'immuta, em va demanar una documentació. Per a mi era molt fàcil donar-li ja que tenia una copia en PDF a l'ordinador i "ipso facto" la va tenir. A partir d'aquí, ja va començar a demanar més coses. Al cap d'uns minuts em donava les gràcies per e-mail i em demanava una altra cosa. Aquí ja em vaig començar a molestar. Val a dir que el meu nivell de tolerància, amb segons qui, és bastant baix. Ja em molestava, perquè havia d'aixecar el cul de la cadira per a escanejar el que em demanava. No vaig ser tant ràpida, però ho vaig fer.
Hores més tard, em tornava a agraïr la resposta i em demanava més coses! "Ai, però que s'ha pensat" Doncs, tot el que em sol·licitava aquest bon home no li podia donar perquè jo no ho tenia. Així li vaig contestar, de bones formes, sempre, i la resta de documentació li vaig dir que ja li passaria. Clar, ara havia d'imprimir-li una documentació variada i tornar-li a passar. Vaig deixar passar més o menys expressament un parell de dies, però sóc bona persona i li anava a facilitar tot el que volia. Ara bé, se'm presentava un dubte. De quin any vol les dades, del 2011 o del 2012?

Doncs reprodueixo:

> XXXX,
>
> Dels balanços, quin any vols els de 2011 o 2012?

I va i el tio em contesta, textualment:

> el ultim !!

Aaaaaaaaai! que aquests dos últims (accentuat, per cert, i amb apòstrof aniria)... dic... aquests dos últims signes d'admiració sobraven, ai ai ai...

Vaig estar a punt de contestar-li això "!!... ??"
Però vaig optar per respirar profundament, no enviar-lo a la merda, imprimir el que em demanava i ser més educada que ell:

>Apreciat XXXX,
>Gràcies per aclarir-me quin és el balanç que necessites. No he sabut >interpretar el que em demanaves al dir-me que el banc està comparant la >declaració de patrimoni de 2011 amb els valors que apareixen als balanços.
>Finalment, t'he imprès l'any 2012. Sé que ho estàs esperant i en compliment >d'això, t'ho envio en arxius adjunts.
>
>Cordialment,

No sé com s'ho haurà pres. Si li haurà donat la importància que jo li dóno al correu, però no m'ha contestat res... Segons les meves companyes, contestant així es deu pensar que havent-se posat dur, havent posat els "puntos sobre las íes" ha aconseguit el que volia i que jo ara vaig més fineta.
Jo me'n ric JA JA JA
Que pensi el que vulgui.


I no sé jo si el client sempre té la raó. Si la té, la perd en el moment que em posa els dos signes d'admiració.

AQUÍ HO DEIXO DIT


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada