diumenge, 15 de març del 2020

CORONAVIRUS

 

Tot aquest tema ha anat massa ràpid. Jo, al principi, me'n reia. Em semblava llunyà. En certa mesura m'ho sembla, però un altre virus, entenent-ho com a incertesa, s'anava apropant a mesura que les notícies avançaven a la velocitat de la pólvora.
Que ja hi ha un malalt a l'Arnau. Que no sé qui s'ha mort... Que ja no sé quants en portem de cop. Que n'hi ha una a Aitona, que n'hi un altre a Albatàrrech.
Que a Igualada i rodalies els han confinat.

I mentrestant, tanquen les escoles.
I a veure com ens ho manegarem.
Sort que existeix el teletreball. Però jo, de moment, no el començaré fins dimarts. Sembla que ara per ara em deixaran sortir al carrer per a anar a treballar (quèguay)

Total, que ja tinc un projecte d'horari per a què els nens ens deixin treballar. Idees en tinc moltes, però ja se sap: Expectatives vs realitat...
De moment, la nena ha aprés a cosir botons. El nen en prou feines es familiaritza amb les agulles i els fils...


Crec que, ara que sí que hi haurà temps per a tot, reprendré, com a mínim durant els dies del 'confinament' el tema del bloc.

 
 
 
AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada