dissabte, 21 de desembre del 2013

REGALS

Encara no heu sucumbit a la febre consumista del Nadal? REGALS, REGALS, REGALS, REGALS... Doncs a hores d'ara comenceu a fer tard.


Sabeu què pot ser un regal ideal? El millor regal, cal recordar, sempre pot ser una mica de respecte, que últimament se'n troba a faltar, així com amor, paciència, temps, un somriure... Però si voleu regalar alguna cosa material, prémer "Regals" al núvol d'etiquetes d'aquí mateix a la dreeeeeeeeeeetaaaaaaaaaaa........ i tindreu alguna idea, per si us heu quedat en blanc. Un grapadet de propostes, econòmiques, per gastar-se una mica de calerets, per manetes o per a anar a la botiga i comprar-ho...









O un conte personalitzat. Us agradaria un conte personalitzat?
D'això últim, jo no en faig, però conec una persona de confiança total que ho fa i com encara no està posada en això del món 2.0... Si algú ho llegeix i li interessa, que m'ho digui.

AQUÍ HO DEIXO DIT

4 comentaris:

  1. Que bé aquesta recopil.lació d'idees! Les tasses em tenen el cor robat! Bones festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro de què hagi agradat el recull d'idees. Feliç Any Nou!!!

      Elimina
  2. Molt bones idees !!! a mi tb m'han agradat molt les tasses , a veure si m'animo !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si us animeu, segur que us queden súper bé! Feliç Any Nou!!!

      Elimina