divendres, 23 d’agost del 2013

DIVENDRES MUSICALS I DUBITATIUS

Sóc cagadubtes, de mena, i ho sé.
Així que cada cop que prenc una decisió i a sobre veig que és encertada celebro una festa interior. És que no m'agrada dubtar tant, però mira és el que hi ha. I en el meu cas, si no dono amb la decisió encertada, doncs mira! sempre va bé dur una moneda a sobre i decidir-me a cara i creu...

Però les decisions, per a qui són encertades en realitat? Alguns cops per un mateix, és clar! Però altres decisions es prenen sota pressió. Per la pressió de quedar bé davant algú, per què és el que toca fer, però tu estaries fent una altra cosa, estaries a un altre lloc, amb una altra gent... si realment poguessis decidir...
Al final tot acaba sent una estratègia i decideixes pel bé comú, perquè ponderes, poses en una balança els possibles resultats (incerts) i decideixes. Altres vegades anteposes els teus interessos i també tens el dubte de si semblaràs egoista, si els demés s'enfadaran, si no els hi agradarà el que estàs fent. Perquè el que tu pots decidir pot tenir conseqüències que poden afectar als demés.


Però altres vegades, cal fotre un cop de puny a la taula i prendre decisions sí o sí. I si a sobre, com dic, són encertades, em fan sentir més adulta. Volia dir/escriure més gran, però això m'ha recordat que l'altre dia vaig intentar emprovar-me un vestit que guardava de la meva pre-adolescència i que (mira que sóc innocent) no m'entrava. Bé, entrar potser sí que entrava però si l'hagués botonat haguessin saltat tots...



Doncs, no sabia si penjar un vídeo que seguís la mateixa línia de l'anterior divendres musical o canviar radicalment.





Crec que millor seguir amb la línia (hihihihi)
I el cas és que el Pablo Alborán no em queia malament, però de sentir-lo tant a la ràdio, abans de marxar de vacances, l'he avorrit, al pobre noi.

La cançó dels Fresones Rebeldes l'hem rescatat aquest estiu i ha sonat molt al cotxe. Hem aconseguit alternar "cançons de nenes" (cançons infantils) amb la de "enamorar". A mi d'aquesta cançó m'encanta quan canten "tu tu tu tu" i em recordava aquesta cançó que poso ara que també fa "ti-ti-ti-ti-tu..."


apa!


Espero que la decisió d'avui hagi estat encertada: dos vídeos en comptes d'un, però en realitat jo ja m'havia decidit pel segon...

AQUÍ HO DEIXO DIT




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada