divendres, 2 d’agost del 2013

DIVENDRES MUSICALS I CALUROSOS

Però és normal... Tornen els divendres musicals perquè ara tinc una mica més de temps i m'agrada actualitzar el bloc, però més normal és la calor, no?
El que ve de gust és menjar gelats. Bé, sí, potser ve de gust altres coses més per a refrescar-se, però vull parlar de gelats.
Hi ha uns quants gelats mítics, però un d'ells, del que vull parlar avui és el "Cola-jet", aquell en forma de coet, la part de dalt, la punta estava (o està) recoberta de xocolata, el mig era (o és) llimó (molt cremós semblava tot i ser de gel, el polo)
I la part de baix, de cola.



Encara recordo el seu embolcall blau cel, però el que més recordo és el premi que et podia tocar. Si al pal hi sortia dibuixat un asterisc... Premi! et tocava un gelat (un altre Colajet) gratis! Mmmmm què bons que estaven.
Remember when... turú turú rúuuu

I què passa ara amb els Colajet?
Doncs, fa un temps el vaig tornar a provar, però no sé... no el recordo tan bo com quan era petita, perquè si no hagués tornat a repetir l'experiència i crec que va ser només un dia de fa dos anys o així. Però és que al "Colajet" l'ha desbancat el "Chocolate absoluto" de Nestlé.... ooooooooooooooooooooooh!!!!
No és que tinguin res a veure, però és el gelat que menjo des de fa un parell d'estius, després de veure com se'l demanava un gran amic meu després de menjar-nos una gran paella a l'Hospitalet de l'Infant. Em va donar enveja de la gran i vaig estar buscant el gelat fins que el vaig trobar i el vaig provar i... ooooooooooh!!


Font: "Helados Nestlé"

Ah! i tot això ve, no perquè vulgui imitar a la Martina Klein fent propaganda de Nestlé. No! Lo del Colajet ve, perquè l'altre dia vaig trobar al fons d'un calaix una samarreta que tenia dibuixats tres gelats (polos) i posava "Colajet new", però no era el típic Colajet de Camy, però em va fer gràcia la samarreta i un dia, caminant pel carrer Major, ma mare me la va regalar. Hehehehe
Em va fer gràcia tornar a trobar la samarreta i la vull rescatar.

Els darrers estius, bé, el de 2008 i el de 2010... he hagut de portar roba una mica més ampla i ha arribat un punt que he oblidat quina roba em posava abans. Ara, falta provar-me la samarreta en qüestió i a veure si la puc lluïr una mica aquest estiu. (que em vagi bé, si us plau, que em vagi bé...)

Amb l'edat el cos canvia, les modes canvien i el que abans ens sentava súper bé i era molt modern, ho veiem passat de moda.
Això em va passar a mi l'altre dia mirant per You tube vídeos. Em vaig posar el de Los Fresones Rebeldes "Al amanecer" i les que "antaño" eren unes noies moníssimes, bé, ho continuaven sent, clar, però passades de moda.

Ah! potser algú dels que em pugueu llegir pensàveu que posaria els "Cola-jet set" de vídeo avui? No... Avui em decanto per la formació original "Los Fresones Rebeldes"

La de "Al amanecer"? Nooo, tampoc.

Aquesta, que és de dibuixos animats i a la meva filla li agrada.


Jo també els trobo moníssims.
Els hauré de rescatar i posar-los al cotxe.

AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada