dimecres, 3 de juliol del 2013

REGALS IN PROCESS


Avui és l'aniversari de la meva mare. No pensava regalar-li res. Té tot el meu amor ja!
A la meva mare sempre acabem comprant-li coses típiques, que ella agraeix igual, però estic farta de regalar sempre el mateix.
De sobte em vaig recordar de què tinc una llista d'idees de regals que se'm van acudint durant l'any i vaig anar a consultar-la i va sortir aquesta: regalar una tassa de disseny, dibuixada pels nens.
Voi-là!
En aquest cas són dues tasses: una per a la meva mare i l'altra pel meu pare, que va ser el seu aniversari fa un mes i tampoc li vaig regalar res. Si regalar-li alguna cosa a ma mare és difícil, a mon pare encara més.
Així que, tard, però tindran un regalet.

Sort del basar xinès aquell que està a prop d'on aparco el cotxe, on vaig trobar tasses blanques i llises i sort d'una tenda de manualitats que hi ha a prop de la feina, on vaig trobar els retoladors especials per a porcellana. Ah! i sort de la predisposició del nen a fer dibuixos tan ben fets. La de vermell és la meva mare i el de blau el meu pare.
Des d'ahir al vespre que la pintura l'he deixat assecant-se. Ara falta que la petita faci uns gargots dels seus a l'altra banda de tassa per a què deixi la seva empremta també. Ho vaig intentar ahir, però tenia por que fes malbé els dibuixos que havia fet son germà.
Un cop la petita hagi aportat el seu gra de sorra, (i quatre hores més tard, quan la seva pintura estigui també ben sequeta), les tasses aniran al forn on els dibuixos hauran de quedar permanentment a les tasses.
Espero que funcioni!

I aprofitant aquesta via, felicito a la meva mare (tot i que ella no ho llegirà... després ja la trucarem!!! -la visita i el regal hauran d'esperar una micona més)

AQUÍ HO DEIXO DIT

4 comentaris:

  1. M'encanten! Fa molt temps que tinc pendent de decorar-me alguna tassa però la idea de que ho fassin els teus fills és molt bona, un regal original i ple de carinyo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Míriam! A tu segur que et quedaran súper bé i si a sobre t'ajuda el nen, ja no te digo ná.

      Elimina
  2. Quina idea més bona! Jo també me l'apunto.

    ResponElimina