dilluns, 1 de setembre del 2014

SETEMBRE

Visc a una de les zones d'expansió de la ciutat més emblemàtica. M'encanta on visc, però no ens enganyem, encant, encant, tampoc en té tant. Ho dic perquè no és habitual trobar-te guiris pel carrer.
L'altre dia en vaig veure un. AQUEST
Ja em va cridar l'atenció per lo ros que era, però sobretot per la seva alçada.
Ens anàvem a creuar, però ja anava distreta amb els nens. Des d'un metre de distància noto que em comença a parlar. I jo, entre la distància i lo poc que vocalitzava el noi no vaig entendre res. Ah! no...! que em parlava amb anglès!!!

Només vaig entendre la darrera paraula de la frase "Basketball".

Visc a una de les zones d'expansió de la ciutat on hi ha un (o dos) pavellons de bàsquet, per tant, li vaig contestar amb la mà indicant-li tot recte "Right now" li vaig dir. "Oh, Straight, ok thank you" va dir ell. (o algo així...)


Right now? RIGHT NOW???


Vols dir que no escoltes massa cançons dels 80? Què és Right now??

Jolíiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Ja passo a ser una d'aquelles persones que formen part de les estadístiques de catalans que no saben anglès.
coi! i els meus cinc anys d'escola oficial?!?! I a la carrera, també vaig estudiar una mica d'anglès?!?! I els meus inicis a l'EGB... Si jo era d'excel·lents i notables en anglès!!!

A afegir a la llista de possibles propòsits de setembre:

Practicar anglès

Els altres...

Practicar esport
Fer dieta

hahahaha
No en compliré cap
hahahhaha

AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada