dijous, 28 de novembre del 2013

PENSANT EN ELS REGALS DE NADAL

Ahir vaig estar mirant amb el nen un catàleg de joguines per a tenir una idea de què vol per aquestes festes. 

Fins ara, triàvem nosaltres les joguines, però si volem seguir amb la màgia del Nadal, creiem que va sent el moment de què rebi el que ha escrit a la carta. Està clar que tot no. Està clar que no qualsevol tipus de joguina i per això ahir vaig intentar guiar-lo.
Catàleg en mà, asseguts tranquil·lament al sofà... al principi pensava que s'ho demanaria tot, però tot i que va marcar una quantitat important de joguines, ja ens va servir de guia.
Estava emocionat, el nen. Al principi, va voler marcar els seus desitjos posant-hi el nom a la foto, però després, engrescat, es va limitar a encerclar-los.

Farem una altra tria quan, definitivament, escrivim la carta al Pare Noel i als Reis.
I tot i així és bastant possible que tot no arribi o que hagi alguna cosa diferent que considerem més educativa.

Com la nena és una mica més petita, de moment no tenim aquest "problema". Em fa l'efecte que qualsevol cosa li estarà bé..., tot i que ja assenyala amb cert furor a les MONSTER HIGH (HORROR!!!) Però evidentment que serà partícip de la seva carta al Pare Noel i als Reis. 

Doncs, com deia... Ahir estàvem "mano a mano" mirant i revisant el catàleg. Allà anava marcant les seves preferències, seguint els meus consells (que si això és molt de petits, això amb aquestes piles i aquest soroll no, això sembla... "violent?" va contestar ell -hehehe què mono-, que si això és de molt grans...)
I un dels jocs que va veure per a grans, és un joc de taula, mediàtic... El de "Lo sabe, no lo sabe". Li sona, està clar, perquè el fan a l'hora de sopar o mentre el preparem. (Sí, veiem la tele sopant). És un programa que ens enganxa: intentar reconèixer la geografia (si un dia, fins i tot, van estar a Lleida!), donar-li una repassada als concursants, als vianants, saber si ho saben o no...


Font: http://www.cuatro.com/losabenolosabe/Lo_sabe_no_lo_sabe-juego_de_mesa-comprar-tienda_mediaset_0_1515675430.html
I jo li deia que era per a grans. I em deia (amb segones intencions, està clar...) que me'l demanés jo. Jo al principi, li intentava raonar, que no, que no sé el que vull demanar encara, però això no... I ell insistia i insistia. Al final, vaig pensar que si el joc anava amb el presentador inclòs... doncs, sí, per què no? ;)

Font: http://www.cuatro.com

AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada