divendres, 7 de febrer del 2014

DIVENDRES MUSICALS I MIRA! AQUESTA TAMBÉ LA TENIA AL MÒVIL


- Mira! Aquesta també la tens al mòvil! - exclamà la nena mentre fèiem la compra al súper.

I és que dies enrere, tenint de fons a la tele el canal de Rac105 van posar el vídeo que penjaré avui. Em va impactar. La cançó em sonava molt, està de moda, es pot sentir a la ràdio, tele... etc. (a les discoteques, poder també, però com que no hi vaig...)
Del vídeo, em varen impactar els balls, així a lo Northern Soul. Em semblaven fora de context, però em van deixar embadalida. Bé, fora de context, les ballaruques del cantant, tot i que segur que li posa molta intenció...
però pel que fa a la resta, em va agradar la recreació de l'ambient: un club britànic als 60.

La cançó... la cançó, no està mal. Què dic?!, si fins i tot podríem dir que és bona. 
Se't queda una mica enganxada al cap. El cantant, que per cert, recorda molt al Jorge Lorenzo (ecs!) té bona veu, és molt jove... tot un artista revelació.


Però el que impacta de veritat, de veritat, és el final del vídeo.
Tant va ser l'emoció del descobriment, que li vàrem estar ensenyant a uns amics un dia que ens vàrem reunir per a prendre uns refrigeris i la nena, que està al tanto de tot, doncs es va quedar amb la copla.





AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada